Умови повернення та обміну товару

Повернення товару оформляється в офісі ПП "Компанія Техснаб":


проспект. Московський 11 оф.№ 200 або по телефону (063) 0-555-171:


1. Повернення товару може бути здійснений при придбанні товару фізичними особами для використання в особистих цілях, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю, протягом 14 робочих днів відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».


за таких умов:


зазначений товар не був у експлуатації і не підключався; заводська упаковка товару повністю збережена; збережені товарний вигляд виробу, пломби і фабричні ярлики товару; збережені документи, що підтверджують оплату і відвантаження товару; збережена повна комплектація обладнання та пакет документів (інструкція з експлуатації, гарантійні талони та інші документи); зазначений товар не виготовлявся і не поставлявся за індивідуальним замовленням покупця; товар не відноситься до категорії товару, який не підлягає поверненню.


2. Повернення товару юридичній особі (фізичній особі - підприємцю), тобто суб'єкту господарської діяльності, не здійснюється.



Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Важливо!


Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на відсутність відколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень здійснюється Покупцем до моменту оплати.


Після здійснення повної перевірки, Покупець підписує акт прийому-передачі в графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення і обміну товару ознайомлений ».


Після підписання акту прийому-передачі, претензії до Продавця з приводу наявності зовнішніх дефектів товару, потрібної кількості і некомплектності не приймаються.


1. Право на повернення і обмін товару втрачається в наступних випадках:


1.1. При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:


при перегріванні;

при падінні вироби;

при навмисної поломки;

при деформації;

при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручування, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним додатком сили;

при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);

при неправильному зберіганні;

якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж;

якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку покупця або третіх осіб, а також домашніх тварин;

якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією;

при самостійному ремонті та зміні вироби.

1.2. При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей вироби, вознікнувшіх в процесі експлуатації:


при появі плям, крапок вапна та іншого;

при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;

при природному зміні кольору металу *.

* Золотистий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) Є характерним для посуду з нерж.сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість готується їжі. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі.

2. Обмін і повернення товару


Для обміну або повернення товару згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", слід дотримуватись таких умов:


товар, що повертається не повинен бути у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі НЕ розпаковувати і т.д.);

з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахуванням вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.


При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня написання заяви. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.


У разі повернення товару, надіслана не післяплатою, надіслано


Модули для Opencart 2, Опенкарт 3