Торгівля продуктами харчування в сучасних умовах просто неможлива без такого функціонального апарату, як холодильна вітрина. Завдяки їй можлива як ефектна викладка товарів для подання, так і успішний продаж в точках самообслуговування. Розберемося з тим, на що слід звернути увагу при виборі холодильної вітрини і який саме апарат підійде конкретно вашого закладу.
Вибір по холоду
Перше, з чим варто визначитися при покупці: система охолодження. На сьогоднішній день виробники апаратів пропонують два основних типи обладнання:
з вбудованими системами;
виносної варіант системи.
У першому випадку кожен з апаратів комплектується власною системою генерації холоду і має автономний компресор і конденсатор. Другий варіант відрізняється тим, що все обладнання підключається до єдиної системи, винесеною за межі торгового приміщення.
Зразки з вбудованими охолоджуючими системами, як правило, встановлюються в точках, площа яких не перевищує 400 квадратів. Переваги таких апаратів:
доступність вартості;
простота монтажу.
Серед недоліків пристроїв:
Велика гучність;
відсутність систем відведення тепла за межі торгового приміщення, що тягне за собою потребу в додатковому кондиціонуванні повітря для підтримки комфортної температури.
Апарати з виносної системою мають наступні переваги:
скидання тепла за межі приміщення;
відсутність шуму в торговому залі;
великі габаритні розміри, що дозволяє збільшити викладку товарів;
підвищена працездатність компресора;
простота експлуатації і обслуговування техніки;
енергоефективність техніки.
За спостереженнями фахівців дані апарати доцільні для установки в магазинах загальною площею понад 400 квадратних метрів.
Вибір температури
Підбір пристрою по температурному режиму є наступному кроком на шляху до покупки техніки. На сьогоднішній день серед пропозицій виробників холодильних вітрин наступні варіанти:
Середньотемпературні апарати, температура в яких коливається в межах від +1 до +7 градусів. Дані пристрої відмінно підійдуть для зберігання ковбас, молочних продуктів, сирів і салатів;
Низькотемпературні з температурою в камері від 0 до -6 градусів. У таких вітринах короткочасно можна зберігати і демонструвати продукти глибокої заморозки.
Універсальні вітрини - варіанти з температурою від -6 до +6 градусів. У такому вигляді техніки зручно зберігати продукти, що вимагають спеціальних умов.
Окремо можна виділити кондитерські вітрини, температура в яких варіюється від +1 до +7 градусів. Характеристикою апаратів даного типу є більш висока викладка і додаткові полиці.
Тип охолодження
В сучасних умовах користувачам пропонується вибір між статичним і динамічним режимом охолодження.
Перший варіант передбачає подачу холоду в одному напрямку з природним розподілом його за обсягом камери. Динамічний варіант має на увазі наявність вентилятора, завдяки якому нагнітається і розганяється за обсягом камери охолоджене повітря. Фахівці відзначають, що динамічний варіант установки є більш прогресивним.
Розташування
Для комплектації власної торгової точки є можливість вибору між горизонтальними вітринами, вертикальними варіантами і бонетами. Вибір конкретного зразка техніки залежить виключно від потреб магазину та типу товару, який передбачається охолоджувати і демонструвати відвідувачам.